onsdag 11 mars 2009

Lästips! Jag kan inte sluta shoppa!

pussycat mannequins


Bild: strollerdos

Jag tänker att jag ska ha dem sedan. Till exempel köpte jag redan i höstas från H&M:s sommarkatalog. Eftersom jag är så liten, en 32:a så händer det också att min storlek inte finns Då köper jag en 34:a och tänker att jag växer i den när jag blir äldre och skaffar barn.

Jag kan inte sluta shoppa” säger Nathalie som har garderoben full med oanvända kläder. Experten tipsar henne om att införa köpstopp för att bryta sina shoppingvanor och tycker att en balanserad ekonomin kan liknas vid en kostcirkel.

Relaterade inlägg:
Lästips! Familj med köpstopp
Lästips! Ny trend: Swopping
Recessionista

1 kommentar:

  1. haha tackar för att du länkar ;D

    Har du tips till mig får du gärna yttra dig.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin