onsdag 30 maj 2007

Lösningen på dilemmat - och annat

Love is the Only Solution


CC Bild:Thomas Hawk

Lösningen på mitt dilemma blev alternativ e, att bjuda på firmans räkning. Jag tog även upp i förbifarten att jag har köpstopp men det var inget som vi direkt diskuterade. För övrigt verkar det som om framtiden kan ha spännande saker i sitt sköte. Mer om det senare.
Vårt kök ser nu mer ut som ett kök, stommarna är monterade, liksom bänkskivan och diskhon men vi lagar fortfarande mat (fiskbullar, korv med bröd, paj från frysen och hänger hos grannarna ) Tack E!
På lördag fyller jag år och även om jag inte har något kök så kommer jag att äta god och ekologisk mat från Groovy Food som present från min kära make. Jag fick tips om denna cateringfirma via Godsaks forum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin