fredag 26 juni 2009

Semester: Stockholm

Stokholm in bad weather

Bild: tophee

Igår bloggade jag om Göteborg så idag tänkte jag skriva lite om den stora staden på andra sidan landet :-D Jag besöker oftast samma gamla favoriter när jag är i huvudstaden; Djurgården, Medelhavsmuseet eller Humlegården till exempel och känner att jag borde ta tillfället i akt och vidga mina vyer lite. Enkel etik har satt ihop en Eko-guide till Stockholm och jag blir bland annat sugen på att besöka Hagaparken. Det kanske är lika bra att passa på innan det blir kunglig bostad igen.


Här är lite gamla inlägg om Stockholm:
Stockholm by day

Kom gärna ha mer Stockholmstips!

3 kommentarer:

  1. Jag har börjar göra trädgårdsresor till Stockholm.. åker tåg förstås.

    SvaraRadera
  2. Hovstallet bakom Dramaten; det kostar förstås 50 kr, men man får se kungahusets vagnar och fina hästar!

    SvaraRadera
  3. Jag bor i Stockholm och den här sommaren kommer jag inte att resa någonstans. Då är det perfekt att bo på ett ställe där utbudet är så stort. Och mycket är faktiskt gratis.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin