tisdag 19 maj 2009

Cykelsöndagdag i Torslanda

I söndags var jag fortfarande rätt mör efter att ha sprungit Göteborgsvarvet dagen innan men jag släpade mig tappert iväg, med cykeln som stöd, för att kolla in cykeldagen i Torslanda som jag skrev om förra veckan.
Trafikkontoret var på plats för att uppmuntra till nya vägvanor. Vi tog några cykelkartor för att kunna spana in bra cykelvägar.

DSC02193

Cykelfrämjandet visade upp olika typer av cykelkärror. Jag har själv funderat på att köpa en att köra Lillasyster och annat i.

DSC02194

Kön ringlade lång till den fria servicen.

DSC02196

Den som ville kunde gå en tipspromenad kring Noleredsskolan. Jag hade tyvärr bara 5 rätt av 10 men fick ändå en reflex som tröstpris.

1 kommentar:

  1. Grattis till Varvet! Du såg
    den fina cykelkärran maken har till saxofonen.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin