fredag 4 december 2009

Vad vill du läsa eller ändra?

kopstoppsboken

Jag har nu bestämt mig för att ge ut min bok genom print on demand eftersom alla mina egna ex är slut och jag ständigt får förfrågningar på mail och telefon från människor som gärna vill köpa boken. Jag tänkte lägga till ett nytt förord eller liknande och vill gärna höra vad du skulle vilja läsa och om du har några andra synpunkter... jag vet t. ex att det finns ett antal korrekturfel som skall ändras. Nytt omslag? Ny bakgrundstext? Nytt foto? Lämna en kommentar! Jag planerar även att lägga upp den nya versionen som en torrent för den som absolut inte vill köpa boken :-)

6 kommentarer:

  1. Om hur gick det sen?

    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Hej Anki,

    Nu har jag såklart redan läst boken och den ligger hemma hos min bror med en förhoppning om att han skall läsa den MEN vad jag skulle tycka vore kul att läsa var några rader om hur din make upplevde detta år med dig. Kanske inte som inledning men som en epilog. Delar ni ideologier?

    SvaraRadera
  3. Hej
    Håller med Stephan, hur såg familjen på detta? Barnen kanske var för små att ha en åsikt men maken?!

    Jag tycker att du absolut inte ska ändra framsidan, den är så talande och iögonfallande!

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken bra idé att lägga upp som print on demand. Själv blev jag lite besviken efter att jag länge gått och väntat på att få hem boken från biblioteket och att den sedan visade sig att vara "samma" som det jag hade läst på bloggen från 2007. Inget fel i det (förutom att det ju faktiskt adderar mycket mervärde att kunna följa länkar och läsa kommentater på bloggen), men däremot borde det framgå tydligt, så att förväntningarna sätts rätt. Alla journalister är ju snabba att säga ..."och sen skrev Ann-Christin en bok", vilket ger intryck att det är en helt annan text. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Jag läste inte din blogg från början, så för mig var det mesta nytt (hade bara läst något inlägg från det året).

    Tyckte det var trevligt att veta att jag läser något som jag kan gå in på nätet och kommentera vid ett senare tillfälle (om jag ville) utan att för den skull behöva sitta vid datorn hela tiden och läsa det.

    Håller med de andra om att det skulle vara kul att läsa din mans åsikter/upplevelser från året.

    Älskade upplägget av boken, med index och de olika url:erna!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin