fredag 24 september 2010

Inredningsfredag: smarta lösningar för trångbodda



När jag skrev om compact living i somras fick jag tips om familjeföretaget Gargnäs Snickeri som har tagit fram många smarta möbler för compact living. Ovan kan man se en kort film om Deskbed 2.0 ett skrivbord som även är en säng men jag gillar även sängskåpet och matplats/förvaringen. Företaget ligger i Sorsele men man samarbetar med företag över hela landet där man tillsammans producerar och utvecklar möbler och andra inredningsdetaljer.

Mer
Staying Sane: Living Small with Children
The Simple Joys of Smaller Living

4 kommentarer:

  1. Aj då, nu vaknade mitt köp behov igen ;-)
    Riktigt bra säng/skrivbord !

    SvaraRadera
  2. Visst var de käcka men jag tyckte att möblerna var ganska fula. Iaf matplatsen var riktigt ful...

    SvaraRadera
  3. Jag tror att man kan måla dem i valfri färg så blir de snyggare!

    SvaraRadera
  4. börjar tänka på Kalle Ankas husvagn

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin