tisdag 10 februari 2009

Mot Skåne igen


Bild: K2D2vaca

I dag åker jag till Skåne igen och tyvärr går det inga tåg hem efter kl. 20 så jag måste ta bilen ner för komma hem samma kväll. Egentligen skulle jag vilja ha sällskap som håller mig vaken på vägen hem men än så länge är det ingen som har hört av sig. Jag har nämligen utannonserat platserna i bilen på olika ställen. På vägen ner kommer jag i alla fall att få sällskap, alltid något.
Bilplats.se, Samåkning.se och Pendlarservice är några webbplatser där man kan få lift eller hitta bilssällskap. På Facebook finns Skjutsgruppen. Har du körkort kan Hertz Freerider kanske vara något?

Bor du i Malmötrakten och inte ha rnågra planer för ikväll så kom till Humanitetens hus! Kl. 18 kör jag igång.

5 kommentarer:

  1. Kan vi vänta oss några stockholmsbesök under en rimlig framtid?

    SvaraRadera
  2. Bilsällskap verkar mycket miljösmart. Småskraj som jag är vet jag dock inte om jag skulle våga. Tänk om man får med sig en mordisk galning?

    SvaraRadera
  3. Inga inlanerade föredrag i Stockholm än så länge.

    SvaraRadera
  4. Smart det där med samåkning. Ekonomiskt med.

    SvaraRadera
  5. Emma: Det e ju det som som är så lämpligt om du kollar snubben via Facebook; då kan du se om det är en yxmördare eller ej haha. (använd applikationen six degrees så ser du om ni känner varann i tredje eller fjärde led).

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin