fredag 25 september 2009

Inredningsfredag - Knepen som höjer priset på lyan

Svd/E24 skriver idag om knepen som höjer priset på lyan. Istället för dyr homestyling kan man lätt fixa till bostaden med några enkla knep:

1. Satsa på belysningen
2. Skippa fondtapeten
3. Ryamattor
4. Plocka undan
5. Ytrenovera
6. Blommor (men det måste inte vara en vit orkidé)

Hos E24 kan man även se ett bildspel med de mest använda homestagingdetaljerna. I deras bildspel är bilderna från Hemnet men man skulle lika gärna använt från bilder från vår lägenhetsförsäljning ;-D Uppenbarligen är man inte så originell...

1

1. Krukbasilika i köket.
2. Sjuanstolar.
3. Loungegrupp i rotting på balkongen.
4. Josef Frank-kuddar.

100-0012_IMG

5. Ittala-ljusstakar i grupp
6. Kottelampa.
7. Färgstark ryamatta.


13

8. Pläd.
9. Le Corbusierfåtöljer och -soffor.

14

10. Vita orkidéer.


Jag måste dessutom erkänna att jag fortfarande har en massa orkidéer (12 st ), en kruka basilika från Brännö i köket, mina snart 10 år gamla Myranstolar, ett gäng Ittala ljustakar och plädar framme.

1 kommentar:

  1. Haha, jo, jag känner igen mig från när vi sålde lägenhet för något år sedan, man är minsann inte särdeles originell fast man tror det ibland :0)

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin