söndag 22 juni 2008

Seg söndag

Bild: YlvaS

Hoppas att ni alla har haft en bra midsommar! Vår midsommar blev mycket lugn. Egentligen skulle vi firat på landet med goda vänner men eftersom barnen varit lite krassliga valde vi att äta sill och jordgubbar (förhoppningsvid obesprutade) här hemma. På midsommardagen blev jag dessutom själv sjuk så vi har mest hållit oss inomhus, fixat, donat och låtit barnen härja fritt.
Förra året sålde vi merparten av våra bokyllor och nu har vi äntligen köpt nya. De senaste dagarna har jag packat upp alla bananlådorna med böcker. De flesta har jag inte saknat speciellt mycket och en del åkte rakt ut till bookmoochhyllan. Det finns så mycket böcker som jag vill läsa så varför ha kvar de som jag sannolikt inte kommer att läsa om?

Relaterade inlägg:
Gallra böcker
Tema rensa - böcker


1 kommentar:

  1. Härligt med nya bokhyllor :)
    Vi båda är alldeles för kära i våra böcker, men några kassar har vi lyckats lämna på loppis, men vi hittar nya böcker ganska fort igen...

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin