fredag 12 december 2008

Dagens julklappstips - Ge bort något från Bamsekram

Bild: Bamsekram

Bamsekram designar barnkläder och personliga presenter. De gör handgjorda, unika designprodukter och använder återvunnet material och material från lokala företag i Göteborg. Hållbar konsumtion, orginalitet och kvalite är deras signum. Jag gillar även mottto "Barnkläder är till för att lekas i!" Själv har jag köpt en jeanskjol till dottern.

Susanne Sadri är designern bakom märket. Hon har studerat och arbetat med modedesign i London men bor numera med sin familj i Sverige.
Kläder och accessoarer från Bamsekram hittar du hos butiken Lilla Stjärnan, Ubbhult/Lillhult 2, 430 64 Hällingsjö, tel:0301-43990 eller genom att kontakta Susanne direkt på info@bamsekram.org eller info@beundra.com

1 kommentar:

  1. Härligt att du också upptäckt beundra och bamsekram. Jag har de mesta av mina scenkläder designade och uppsydda av Beundra och Susanne och jag älskar varje plagg!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin