torsdag 2 november 2017

Höstlov med tonåringar





Snart är höstlovsveckan över... Redan förra året funderade jag på vad som egentligen är bäst för barnen - hur mycket ska man tvinga dem att vara sociala? I år har jag jobbat alla dagar och barnen har gått på en spelutvecklingskurs. Men vi har också hunnit med lite roligheter i form av Halloweenfirande med familj och vänner och imorgon fredag jobbar jag halvdag så då ska vi klämma in ett museumbesök eller nåt annat.
Jag ser gärna att barnen har lite aktiviteter inplanerade samtidigt som jag förstår att de bara vill ta det lugnt och återhämta sig från prov och läxor.

Och jag har klarat av tre stora arbetsuppgifter den här veckan så jag ser fram emot att koppla av hemma med att städa källarförrådet och kanske baka lite med dottern. Vi såg Tim Burtons Corpse Bride i veckan och hoppas nu få hem Nightmare before christmas i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin