fredag 15 juni 2012

Fredagsfilm: res med lätt bagage i form av bundles





Jag är som bekant ett stort fan av att resa lätt och i den är filmen får man tips på hur man packar smart med sk. bundles. Jag reser själv i princip alltid bara med en kabinväska och det går för det mesta alldeles utmärkt. Den här veckan reser jag Göteborg-Uppsala-Köpenhamn-Göteborg med min kabinväska.
På sin blogg One Bag Girl bjuder Linda på mer tips och trix för den som gillar att befinna sig på resande fot.
Mitt bästa tips är att alltid ha väskan packad. När jag kommer hem tvättar jag min uppsättning reseunderkläder, resenattlinne och favoritreskläder och så får de ligga i väskan tills nästa tripp. Det funkar för mig som reser ofta!


Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. hörde om en tjej som städade i garderoben inför en resa, hon plockade bort kläder och skor varje dag och reste hem bara med en necessär :) Smart!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin