måndag 16 juni 2014

Tillbaka på banan

what matters most in life are quotes and stuff that tell you what life is really about

Bild: Jonas Tana

För nästan exakt två år sedan skrev jag om hur energinivåerna kan variera i livet. Den senaste tiden har jag haft en liten dipp, förmodligen en helt naturlig reaktion på en mycket intensiv vår. Jag har egentligen mest varit sugen på att sitta på balkongen och läsa lättsam litteratur samt möjligtvis en och annan promenad. Istället har jag varit på koncert (Lars Winnerbäck), ordnat firmafest med Gatsby tema, åkt på bussresa med familjen till High Chaparall samt roddat med barnens skolavslutningar.  Men nu har jag lite mer energi och framför allt blogginspiration igen! Senare veckan kommer jag att skriva om gröna resmål i Sverige samt berätta om min natt i en trädkoja!

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin