tisdag 3 juni 2014

Helg med knott

Scout

Senaste långhelgen tillbringades på scoutläger i vildmarken. De som följer mig på instagram kunde ta del av min praktiska men inte speciellt fashionabla klädsel bestående av fleece, rosa Elvisskeps (dotterns) och myggnät. Det är tur att jag inte är modebloggare :-)
Det här var första gången som jag var med som förälder/ledare på ett längre läger och det var väldigt roligt att se hur kapabla barnen var. Under lördagens "spår", en slinga med olika utmaningar, byggde de upp en eldstad, gjorde upp eld och lagade soppa + bakade bröd från grunden.
På bloggen har det varit lite tyst men framöver blir det bland annat några gästinlägg (jag tar gärna emot flera, maila mig på antianki@gmail.com!). I morgon har jag min sista tenta (juridik) och i helgen väntar en spännande "naturupplevelse" som jag kommer att skriva mer om  nästa vecka!

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin