fredag 1 februari 2008

Köpstoppare 2008

Senast uppdaterat 30/6

Absolut guldkant köpstopp t.o.m 7/4
Alexandra - köpstopp 1/1-31/3
Allvarligt talat (Anna) - köpstopp 10/2-10/3
Alma Novas mami - köpfri månad i februari
Annebelle - köpstopp i januari/februari
Det måste gå - inledde ett tre månader långt köpstopp i februari 08
Emma - köpfritt 25/1-25/2
Ett nästan köpfritt år
Fru Tureson
Hemmamamman
Jenny - köpstoppar på söndagar
Jonas - köpstopp under hela 2008
Johannas Jowe - började med att sluta handla för att ifrågasätta sina egna mönster
Loosergrosan 1-30/4
Lox - 10/1-10/3
Mariakoden - köpstopp ända till sista februari
Martinas Morgonkaffe - köpfri månad i januari
Mirjam - köpstopp i mars
Morsans avtryck - köpstopp i ett år fr.o.m 1/8-08
Mysfabriken
Nedja - klarade hela Januari utan att köpa minsta lilla plagg, däremot blev det pizza och lite annat
När livet kommer emellan - köpstoppade under fastan
Party like it's 2008 - Emma provar ett konsumtionsfritt år
Petrao - 3 månader långt köpstopp t.o.m 12 augusti
Petra - köpstopp i februari månad
Susanne
Tingeling - köpstoppade i april 08
Vingla fram - köpstopp i augusti
Åsa Petersen - från början skulle köpstoppet pågå en månad, från 25 mars till 24 april. Sen förlängdes det till den 15 maj men redan den 21 april var det över.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag köpstoppar också. Sedan 1 augusti och planerar ett år med köpstopp.

    http://morsansavtryck.bloggsida.se

    SvaraRadera
  2. hej jag vill köpstoppa, ska börja med att köpa din bok och se hur fasen det ska gå! Men jag vill och jag måste. Men jag vet inte hur!?
    Varje dag vill jag att det ska bli första dagen i mitt nya liv. Men i dag ska det bli det; så därför börjar jag med att säga det här, from i dag har jag köpstopp! Så länge det går. :)

    www.cassie-nova.com

    SvaraRadera
  3. Jag började nu 2012. : ) Och det var du som inspirerade mig! Läser din bok just nu.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin