lördag 24 oktober 2009

Läsvärt!

Luang Prabang - Mekong harbour

Bild: med tillstånd/ with permission from Dan Wiklund

Jag ligger efter med genomgången av dagstidningarna men här är lite läsvärda artiklar som jag snubblat över på sistone.

Mat
GP 18/10 artikel om friganer, finns inte på nätet men Annika Elwing har läst den
GP
3/10 Berättelsen om surdegsbageriet Alvar & Ivar handlar om två unga tjejer som förverkligar en dröm.

Medvetenhet & tid
SVD 18/10 Medvetande – i balans med mindfulness
DN Hejdå ekorrhjuletserien, missa inte Fredrik Warbergs chat och läsarreaktionerna.

Gröna resor
SvD 18/10 Fem fantastiska tågresor
SvD 18/10 Det gröna och hälsosamma London
SvD 18/10 Se världen från sadeln
GP 23/9 Vilsam vandring på Kinnekulle

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag försöker dra igång ett initiativ i min blogg - Plånboksfria-dagen! Det vore superkul om du skulle kunna nämna på det på din blogg så att fler skulla haka på, själv har jag en rätt så liten blogg och når inte så många.

    http://sandlada.blogg.se/2009/october/draft-okt-22-2009.html

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin