söndag 16 september 2007

Gillade du mitt inlägg?

Tyckte du att inlägget du läste var bra? Fick du några nya tankar? Blev du, helt enkelt, nöjd av att läsa min text? Då får du gärna tacka mig, om du vill! :-)

Här är förslag på vad du kan göra som tack:

Prenumerera på min RSS-feed, så får du direkt reda på när jag uppdaterar bloggen.
Tipsa dina kompisar om sajten. Sprid länken notbuying.blogspot.com till vänner och bekanta.
Köp min bok (eller låna den på bibliotekett)
Skicka e-post till mig med en kommentar, beröm, förslag på andra inlägg eller tips på dina bra webbsiodroch program. Eller skriv bara ett hej.
Länka till mig. Om du har en egen hemsida, en blogg eller liknande, lägg gärna upp en länk till notbuying.blogspot.com
Följ mig på Twitter. Hänger du på Twitter, får du gärna börja följa mig!

Tack för att du läser min blogg!

Hälsningar Ann-Christin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin