tisdag 2 december 2008

I ordning

Vi börjar så smått komma i ordning. Vi har fortfarande inte ordnat med något fast bredband så internettillgången via det mobila bredbandet gör att bloggandet blir lite lidande. Flytten gick förhållandevis bra trots alla prylar som jag har beklagat mig över. Det finns en loppis i närheten som kommer att få ta emot en kasse eller två.
Det har varit bråda dagar. Dagen efter vi flyttade åkte jag upp till SFIS höstkonferens i Stockholm. Trots att jag mest satt på tåget den dagen var jag lite sliten. Natten till fredagen blev Storebror dålig så fredagen tillbringades bland annat på barnakuten.
Helgen med köpfria dagen försvann i ett huj. På söndagen gjorde vi ett kort besök på jul på Liseberg som tyvärr fick avbrytas för att åka tillbaka med Storebror till sjukhuset och sen på natten blev Lillasyster sjuk... Men fördelen med att vara hemma är ju att man får tid att packa upp och barnen kan i lugn och ro bekanta sig med de nya omgivningarn.
Idag skall vi åka och plocka upp lite Freecycle fynd och om barnen är piggare kanske vi även besöker en loppis eller två. Vi behöver lite smått och gott som lampor och annat till huset.

3 kommentarer:

  1. Du måste ändra "Om mig". Det står att du bor i lägenhet, ju, förortsbruden!

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya huset!

    SvaraRadera
  3. Det är himla jobbigt men jätteroligt att flytta in i nåt nytt, lycka till i huset!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin