lördag 10 november 2007

Snart i en ruta nära dig

tv online

Bilden är tagen av
charliebrawn69 och publicerad med Creative Commons Licens

Igår filmade jag ett inslag för SVT, det kommer att sändas i Rapport eller Aktuellt någon gång i helgen (om jag inte blir bortklippt). Jag fick promenera några gånger fram och tillbaka i Nordstan, titta i skylfönster och låtsas titta på kläder och smycken i olika butiker. Därefter blev jag intervjuad med nyfikna shoppare flockades bakom kameran.

Till skillnad från Hannele fick jag ju inte komma till studion och bli proffssminkad men min snälla mamma kom förbi tidigt på morgonen och fixade till håret på mig. Hon lånade även ut en tröja & halsband eftersom alla mina "fina tröjor" redan synts i media. Vådan med köpstopp... :-D Mamma tyckte dock egentligen att jag kunde ha på mig någon gammal tröja så att det verkligen syntes att jag inte gick ut och köpte nya kläder.

2 kommentarer:

  1. Spännande (men nu vet jag att även jag kan bli vacker för pengar :)

    SvaraRadera
  2. Kul att se länken, starkt så här före jul :)

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin