tisdag 6 november 2007

Lästips! Intelligent life


Från min granne P fick jag tipset att kolla in Economists nya magasin, Intelligent Life. Tidningen gavs tidigare ut en gång per år men skall numera ges ut kvartalsvis. Senaste numret är designat av John Warwicker från konstkollektivet Tomato men Vassa Eggen dissar både innehållet och utformningen. Det som P trodde att jag nog skulle vara intresserad av var artikeln, Blogging the good life, om miljöbloggar. Bloggar som enligt uppgift nämns i artiklen är No Impact Man, Green as a Thistle, Casaubon's Book, Little Blog in the Big Woods och Crunchy Chicken.

Här kan du läsa ett utdrag ur artikeln ...

Läs mer!
Crunchy Chicken - Intelligent Life article
Little Blog In The Big Woods - Hard to say

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag hittade en liten film på Youtube och tänkte på dig. :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=nuJn7pRvuj8

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Den lägger jag ut på bloggen!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin