måndag 3 mars 2014

Thank you, more please!



Jag har läst någonstans att man ska vara tacksam för det man får men samtidigt passa på att be om mer för att visa att man öppen för det som gud/universum osv kan ge...

För någon vecka sedan önskade jag mig mer snö och i torsdags åkte jag iväg på en konferens där det även gavs tillfälle att åka skidor. Verkligen härligt! Jag gillar också att ha möjlighet att vara utomhus en del av dagen. Och "ljusinjektionen" kan behövas, eftersom den här veckan blir intensiv med hemtentor, inlämningsuppgifter, en dotter som ska på maskerad och mycket annat. Den här veckan är ju den traditionella karnevalsveckan världen över och då passar det bra med en klassfest som har maskeradtema. Dottern vill vara cheerleader men istället för en färdigköpt outfit har jag införskaffat kläder som kan används som gympakläder och sommarkläder längre fram. Inte riktigt "köpstopp" men en praktisk och billig lösning.  Pompoms har hon sedan innan så jag behöver bara komplettera med "stryka på" bokstäver från Panduro eller liknande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin