lördag 28 november 2009

Vad har du köpt idag?

8 kommentarer:

  1. ingenting...

    Idag ska det värmas glögg
    och smaka pepparkaka och tända ett ljus :)

    SvaraRadera
  2. P.S.
    Men hur smart är det ha köpfri dag en lönelördag, för vanliga arbetande människor - om man vill att flera ska hänga på??

    SvaraRadera
  3. Ingenting? - Mannen gjorde det! ;D

    SvaraRadera
  4. Ingenting än så länge.
    Men vill inte säga för mycket!
    Har just kollat på miljövänliga julklappar på nätet (dock inte beställt något).
    Sen så firar ekobutiken Fram sin 25-årsdag just idag, är som regelbunden kund bjuden dit efter stängningsdags. Ska bli intressant att se om de försöker sälja något till mig...
    Tänker i alla fall cykla dit eftersom vädret är fint. Så jag köper ingenting från Västtrafik i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  5. Tänkte åka iväg på en konkurs utförsäljning idag. Hörde på radion vilken dag det var, och tänkte helt enkelt om! =)
    Jag/Vi har nog med saker som samlar damm.
    Plockar ihop och rensar till loppisbordet imorgon istället. Dricker lite glögg, njuter av julmusik och det julfina köksfönstret.

    SvaraRadera
  6. Biktar mig och skäms - Har köpt garn fast jag inte behövde det..

    Bilder från Köpfri dag i Göteborg idag -

    http://stickebloggen.blogspot.com/2009/11/kopfri-dag-i-goteborg-2009.html

    SvaraRadera
  7. Målarfärg till köket och en skurborste. Har för mycket att göra på vardagarna nu för att ens ha fem minuter över, så det gick inte på något annat sätt.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin