lördag 23 augusti 2008

Mycket media


Bilden på TV/Radiohuset är tagen av FiggeP

I går var jag med i programmet Sommarmorgon. Jag var på TV/radiohuset i god tid och tillsammans med trevlige Martin Eriksson följde jag den rafflande bordtennismatchen mellan Jörgen Persson och Zoran Primorac (Lyssna på slutet av kvartsfinalen) . Sen blev det lite frågor till mig innan det var dags för kanotisterna. Kolla in bilden som tog i studion här.


Jag har lite andra intervjuer på gång också, det är alltid spännande att se vad man får för frågor. Igår fick jag t.ex frågor om hur jag ser på reklam efter att jag har börjat shoppa igen. Väldigt intressant frågeställning men inte direkt något som jag har gått och grunnat på... Jag hoppas i alla fall att det gör folk nyfikna på boken även om jag inte lär behöva anställa falsksignerare inför mitt framträdande på bokmässan.

Annars är det skönt att det är helg. Ikväll är det midnattsloppet men jag satsade på balkonghäng hemma med familjen istället.

2 kommentarer:

  1. (idag har jag bra tips i Billdal för barnfamiljer, gratis)

    SvaraRadera
  2. (de stänger för säsongen efter nästa helg,
    utom julmarknaden)

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin