onsdag 1 november 2017

Tillbaka från de döda

Happy halloween

Hej alla läsare!

Det var länge sedan jag bloggade men så här i all Helgona tider passar det bra att göra ett inhopp igen. I vintras fick jag en ny tjänst på jobbet som har tagit mycket fokus, kraft och energi. Den tid som blivit över har jag hellre tillbringat med familj och vänner eller ute istället för att sitta framför datorn.

Det har varit ganska skönt att få en paus från bloggen även om jag lagt ut en del på bloggens Facebooksida. Det ska ju kännas roligt att skriva - och framför allt ska man ha nåt att skrivs om. Under min bortavaro har jag också samlat på mig lite erfarenheter som förhoppningsvis kan bli intressanta inlägg. Jag skaffade en bil - en sådan där bil jag drömt om ett längre tag. Det har varit jättekul att ha den men jag har insett att det är ett dyrt nöje för mig som sällan kör bil i vardagen.

Barnen och jag var iväg på ännu en långresa. Den här gången bar det av till Guatemala för några veckor med spanskalektioner, surfkurs och många andra äventyr. Den som är nyfiken hittar bilder och videos på min instagram (https://www.instagram.com/ankixgram/).

Vi hörs snart igen!

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin