torsdag 2 juni 2011

Grattis!

min födelsedagstårta 2010

Idag är det min födelsedag, den 5:e som jag firar här på bloggen. Under köpstoppsåret 2007 fick jag min hett efterlängtade yogamatta i present, 2008 firade jag med afternoon tea i London och 2009 blev det tårta i trädgården och en spikmatta i present. Förra året tjuvstartade jag och kombinerade ett förtida födelsedags- och mors dagfirande med champagne och hemlagad chokladtårta. På själva födelsedagen dubbelduschade jag med Descutan opererade mitt trasiga korsband.

Det här året är jag mitt uppe i Cycling for Libraries och befinner mig för närvarande på väg mot i Güstrow, en stad i Mecklenburg-Vorpommern i norra Tyskland. Nu är det bara 3 dagar och knappt 30 mil kvar :-) Ikväll kommer jag att fira med att äta min favoritchoklad som jag har packat ner i ryggsäcken.

6 kommentarer:

  1. Grattis!
    Choklad kan ju aldrig vara fel att fira en födelsedag med :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Min mor fyller också idag :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Härligt att cykla, njut!

    Min pojke fyller fem idag, och viktigt: han kan cykla och vinka, samtidigt:-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen, snart kommer ett nytt inlägg från Mexiko:-)

    / Oskar

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin