tisdag 11 november 2014

Vad gör du nu för tiden?

... varför hör du aldrig av dig...


Den senaste tiden har jag ägnat mig mer åt studier och andra projekt än att blogga. I går den 10 november offentliggjorde vi nästa års Cycling for libraries tur. Jag har deltagit alla år sedan starten (och bloggat om det) och nästa år är jag en av projektledarna då tanken är att vi ska cykla från Oslo till Aarhus via Göteborg. Det ska bli fantastiskt roligt men också mycket jobb.
I övrigt är det mycket fokus på studier då jag arbetar mot lite olika deadlines innan jul. Till våren tar jag dock "studieuppehåll" och fokuserar på cyc4lib och mitt vanliga arbete -och familjen så klart. Imorgon kommer jag att recensera en studentkokbok, jag tyckte att det kunde passa bra när jag ändå är inne i studenttänket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin