fredag 2 februari 2018

Hur går det med dina nyårslöften?

Nyårslöfte

Är ett av dina nyårslöften att ha köpstopp under 2018? Kanske var det så du hamnade på den här bloggen? Hur går det (hör gärna av dig om du vill gästblogga)?
Jag hade inga speciella nyårslöften för 2018 - det skulle möjligtvis vara att #draibromsen - något jag bloggade om tidigare i januari. Jag tycker att årets första månad har gått bra. Det har varit en vit januari då jag inte dricker alkohol för tillfället av medicinska skäl. Jag har lyckats hålla mig i schack och inte engagera mig för mycket i saker och ting. Jag har hållit budget och har lyssnat i kapp på en del podcasts och raderat andra.

Och även om jag inte skulle ha nått upp till mina ambitioner så kan jag ju alltid börja om - Varje ny dag är en gåva av löjligheter (kred till Frida Söderberg och smolk.se).



Mer
En massa bra hållbara nyårslöften hittar man hos Emmas vintage (bland annat köpstopp...)

3 kommentarer:

  1. bra, använder gymkortet, minns inte vad jag lovade mer... läser böcker, rensar, köper näsan inget godis, i har delat en halv flaska vin till ost... men där har jag inte lovat nåt...

    SvaraRadera
  2. Hade köpstopp 2016 och kör nu ett år till��

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin