fredag 1 januari 2010

Året i bilder

Snögubbe

Januari
Det tog ett tag att återhämta sig från influnsan men jag gladdes åt att ha en egen trädgård och tillräckligt mycket snö för att göra en snögubbe!

semla

Februari
Månaden fylldes av semmelfrossa, bokrea, Skåneföreläsningar och dessutom började jag att blogga för Camino.

DSC00571


Mars
Olika former av återanvändning, både här och där

DSC00572

April

Vårtecken och Miljöbloggforum


Paus
Maj
Tog det lite lugnt efter Göteborgsvarvet men kollade också in cykeldagen i Torslanda och tog en sväng till Österlen för att gå på bröllop.

Midsommar vis Siljan

Juni

Firade midsommar i Dalarna och talade på Rättviks förrum.

cykeltur
Juli
Vi köpte en cykelvagn och semestrade på hemmaplan och i Skåne.

DSC02849

Augusti
Jag fyndade ett skåp i grannskapet, började rensa och semestrade lite till.

Mässträngsel

September
Bokmässa och besök på Brännö.

Larz Kristerz & jag

Oktober
Halloween (nästa år skippar jag kroppsmålningen), föreläsning i Sandviken och ett TV-framträdande där jag träffade Larz-Kristerz!

dec 005
November
Fikade en hel del, organiserade Infotrender 2009 (där jag fick lyssna på Leo Babauta), besökte Kretsloppsparken och Bruka designmarknad.

Vinter i trädgården

December

Provade sill på Sjömagasinet, fyndade på julmarknader, besökte biblioteket i Hjällbo, åt julbord på Utö och fick äntligen en vit jul.

Vilka var höjdpunkterna under ditt 2009?

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin